Jelena (part 29)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“As Long As You Love Me” (преведена история) Tринадесета глава (Трета част)

♥♥Кражба на диаманти и девственост♥♥

(Selena’s P.O.V)

Легнах си. Джейсън излезе от банята, носещ само някакви шорти и черна тениска. Легна до мен и внезапно ме придърпа към себе си и целуна неконтролируемо.

 

Бях напълно объркана. Устните ни се движеха в синхрон. Той ме сграбчи за кръста и леко дръпна блузата ми нагоре, разкривайки корема ми. „Какво не е-” Опитах се да кажа, но той започна да ме целува по врата, смучейки част от кожата ми. „наред…” изпъшках.Той се засмя и игнорира въпроса ми.Продължи да смуче кожата ми докато не ми остави синина, разбира се. Може би вече имам около 5.Започна да сваля шортите ми. Очите ми се разшириха. Опитах се да го спра, но на него не му пукаше. Продължи докато напълно не ги свали. „Какво пра-” Опитах се да кажа, но устните му атакуваха моите.

 

Свали блузата ми. „Джейсън, не искам-” Не му пукаше. Продължи да ме целува.
Опитах се да го избутам от себе си, но не успях. Той беше по-силен от мен. Караше ме да правя нещо, което никога не съм очаквала да правя с НЕГО.
Да, бях изнасилена. Не можех да върна времето назад и да променя този факт.